خوش آمدید


با سلام خدمت شما بازدید کنندگان و دارندگان خودروی ال90


من پرهام هستم و این وب رو برای دوست داران تیونینگ به خصوص تندر سواران ایجاد کردم و این وب بیشتر دارای تصاویر ال90های تیونینگ و یا لوکس سازی شده خواهد بود.من قصد دارم هفته ای یک یا دو عکس جالب از این خودرو روی سایت بذارم . ضمنا به کناره وب هم توجه کنید مطالب جالبی وجود دارد.
امیدوارم خوشتون بیاد. راستی نظر یادتون نره !!منتظرم!!!

به اخبار وب توجه کنید.این قسمت هفته ای دو یا سه بار آپدیت می شود.

به علت گذاشتن مطالب این وب در سایت های دیگر بدون ذکر منبع مجبور شدم نام وب رو روی جاهای مهم عکس بذارم!!

((به پایین وب مراجعه کنید))


لوگان با تیونینگ zeden

سلام خدمت دوستان.
این لوگان که دو مدل از اون رو در پایین می بینید دارای کیت تیون شرکت زد ان هست که به نظر من از کیت رنو که توی ایران موجود هست قشنگ تره به علاوه که داخل ماشین هم کار شده که طرح نقره ای داره موتور ماشین هم تقویت شده و قدرت90اسب بخار تولید میکنه که این قدرت برای موتور 1400سی سی بنزینی 4 سیلندر DOHC در این تیپ لوگان که 70 اسب بوده و به 90 رسیده بد نیست! خوب بریم سراغ عکسها:
نمای جلو با کیت اسپرت



نمای عقب


نمای کنار خودرو

داخل خودرو با طرح نقره ای

موتور خودرو(1.4)

این هم وسایل جانبیش



این هم زمان قالب گیری بادی کیت
 
 تموم شد دیگه!! اگه عکسا کج و کوله شده ببخشید دیگه اگه لطف کنید روی عکسها کلیک کنید  تصویر سالم و بزرگ رو که زیبا تره می بینید.
 راستی یادم رفت بگم که این ماشین مجهز به سیستم GPSبا قابلیت اتصال به 4 ماهواره به طور همزمان هست و در جلو و عقب ماشین هم سنسور وجود داره که سنسورهای جلو به سیست کروز کنترل که اون هم روی ماشین نصب شده وصله و کروز کنترل از نوع هوشمند نسل  3 هستش و ECU ماشین هم دو باره برنامه ریزی شده  لاستیکهاش هم میشلین 4 فصل هستش ولی رینگاش رو نمی دونم!! قیمت نهایی این کیت به طور کامل حدود 3 ملیلیون تومن هستش!!

۱ نظر:

محمد رضا گفت...

عجب چیز توپی درست کرده خیلی باکلاسه!!
دستت درد نکنه پرهام جان.