خوش آمدید


با سلام خدمت شما بازدید کنندگان و دارندگان خودروی ال90


من پرهام هستم و این وب رو برای دوست داران تیونینگ به خصوص تندر سواران ایجاد کردم و این وب بیشتر دارای تصاویر ال90های تیونینگ و یا لوکس سازی شده خواهد بود.من قصد دارم هفته ای یک یا دو عکس جالب از این خودرو روی سایت بذارم . ضمنا به کناره وب هم توجه کنید مطالب جالبی وجود دارد.
امیدوارم خوشتون بیاد. راستی نظر یادتون نره !!منتظرم!!!

به اخبار وب توجه کنید.این قسمت هفته ای دو یا سه بار آپدیت می شود.

به علت گذاشتن مطالب این وب در سایت های دیگر بدون ذکر منبع مجبور شدم نام وب رو روی جاهای مهم عکس بذارم!!

((به پایین وب مراجعه کنید))


لوگان ریس Elf

این لوگان ریس تیم الف که 4 تا کاپ باهاش گرفتن.بادی کیت ماشین توسط رنو طراحی شده.این کیت به طوری طراحی شده که هیچ یک از امکانات ماشین حذف نشده(مثل مه شکن ها) و نکته ی دیگه این که طراحی بادی کیت به صورتی است که تست تونل باد رو به راهتی گذرونده و باعث شده ماشین باکمترین کاهش ارتفا چسبندگی عالی پیدا کند!


موتورش هم تقویت شده و برای تنفس بهتر موتور از دو لوله اگروز جداگانه با مارک شرکت HP تعبیه شده.
راستی ترمزهای عقب هم دیسکی شرکت برمبو هستش!

 ضمنا این ماشین لوگان فیس لیفت 2008هستش!!
لاستیکهای ماشن هم مارک کنتیننتال مخصوص ریس در پیست خشک انتخاب شده.

 آقا لطفا نظر بدین این هزار بار!!! وبلاگ 200تا بازدید داشته ولی همش سه چهار تا نظر!!!!!!!!

۱ نظر:

داریوش گفت...

آقا خلاصه بگم این ماشین فقط واسه اسپرت کردن ساخته شده. لامذهب هرکاری روش میکنی بهش میاد.