خوش آمدید


با سلام خدمت شما بازدید کنندگان و دارندگان خودروی ال90


من پرهام هستم و این وب رو برای دوست داران تیونینگ به خصوص تندر سواران ایجاد کردم و این وب بیشتر دارای تصاویر ال90های تیونینگ و یا لوکس سازی شده خواهد بود.من قصد دارم هفته ای یک یا دو عکس جالب از این خودرو روی سایت بذارم . ضمنا به کناره وب هم توجه کنید مطالب جالبی وجود دارد.
امیدوارم خوشتون بیاد. راستی نظر یادتون نره !!منتظرم!!!

به اخبار وب توجه کنید.این قسمت هفته ای دو یا سه بار آپدیت می شود.

به علت گذاشتن مطالب این وب در سایت های دیگر بدون ذکر منبع مجبور شدم نام وب رو روی جاهای مهم عکس بذارم!!

((به پایین وب مراجعه کنید))


تندر فیس لیفت سایپا!!

این هم یکی دیگه از فیس لیفت های نا موفق سایپا
نگاه کنید قسمتی که روی درب صندوق هستس توش چراغی وجود نداره!!!
این هم فیس لیفت اصلی داچیا
خودتون قضاوت کنید!!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام پرهام جان m2sh هستم اگه میشه منو با id زیر اد کن کار دلرم باهات متاسفانه gmaiمن خراب شدش ممنونم
mehran_gambi@yahoo.com

ناشناس گفت...

پرهام خان نیستی منم ال 90 مشکی بیا به این نشونی ببینمتhttp://logan90.freei.me/
رفیق

Parham71 گفت...

سلام دوستان از لطفتون خیلی ممنونم من جدیدا تصادف خیلی بدی داشتم و به خاطر همین حدود یک ما نمی تونم آپ کنم!! در گیر کار های ماشینم. دعا کنید زود تر ماشینم سر پاشه تا سرم خلوت بشه!! شرمنده!!

ناشناس گفت...

خدایی ببینید . من نمیخوام طرفداری از یک شرکت خاص بکنم ، ولی شما به تندر 90 ایران خودرو نگاه کنید قوطی کبریت به معنی واقعی کلمه

بازم به سایپا هم از جلو تغییرش داده هم از قسمت عقب طراحی چراغ خطرش خیلی قشنگه مثل bmw x3 درست کرده