خوش آمدید


با سلام خدمت شما بازدید کنندگان و دارندگان خودروی ال90


من پرهام هستم و این وب رو برای دوست داران تیونینگ به خصوص تندر سواران ایجاد کردم و این وب بیشتر دارای تصاویر ال90های تیونینگ و یا لوکس سازی شده خواهد بود.من قصد دارم هفته ای یک یا دو عکس جالب از این خودرو روی سایت بذارم . ضمنا به کناره وب هم توجه کنید مطالب جالبی وجود دارد.
امیدوارم خوشتون بیاد. راستی نظر یادتون نره !!منتظرم!!!

به اخبار وب توجه کنید.این قسمت هفته ای دو یا سه بار آپدیت می شود.

به علت گذاشتن مطالب این وب در سایت های دیگر بدون ذکر منبع مجبور شدم نام وب رو روی جاهای مهم عکس بذارم!!

((به پایین وب مراجعه کنید))


رندر داچیا لوگان 2012

تنها تصویر منتشر شده از داچیا لوگان 2012 رو براتون گذاشتم.
فعلا همین یه عکس ازش موجوده اگه جدیدتر اومد براتون میذارم.
به اخبار وب توجه کنید..

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام من عكسهاي اصلي اين ماشين را در سايت phalls گذاشتم چند ماه پيش . مطلب شما خيلي قديمي است

Parham71 گفت...

حق با شماست.من این عکس رو توی اسپم های ایمیلم پیدا کردم که مال4ماهه پیشه ولی گفتم شاید کسی ندیده باشه.